Julia Michaels - FALLING FOR BOYS Guitar Chords (Inner Monologue part 2) |

Julia Michaels - FALLING FOR BOYS Guitar Chords (Inner Monologue part 2) |
Learn to play guitar chords of Falling For Boys by Julia Michaels. [F] is the guitar scale and and 4 chords played in the song.

Falling For Boys Guitar Chords Details

Vocal : Julia Michaels
Key : [F]
Chords : [F] [C] [A#] [Dm]
Tune : E scale

[INTRO]
[C] [Dm] [F] [C]

[VER]
It's a[C] sad day when your papa sees you cry
Over yet[Dm] another guy, add another tally line
That's about[F] five that he can beat down
If he sees 'em in the[C] street now (Eh)

And it's a[C] sad day when you start to realize
That you got a[Dm] certain type
[Dm]Ain't avoiding what you like
I could sniff[F] mine out in a line-up
And take 'em home with me, I[C] might just

[PRE CHO]
[C]I want, I want, I wanna[Dm] love me right
Don't want you[F] on my mind
Hoping for[C] change (I do, yeah)
[C]I want, I want, I wanna[A#] love me right
Not getting[F] sleep at night
Hoping for[C] change (Ah)
'Cause I like (Uh)

[CHO]
[C]Guys with big lips that treat me like shit
That[Dm] only want my hips when it's convenient for them
[F]People I can fix that leave when they're good again
I keep[C] falling for boys and mistaking 'em for men
Mistaking 'em[Dm] (I like them)
Mistaking 'em[F] (I like them)
I keep mistaking 'em for[C] men

[VER]
The ones with the[C] girlfriend
Obsessively texting, saying “I[Dm] love you”
Heard from Vanessa, they're getting[F] married(Mmm)
Shit out here is getting[C] scary (Woo)

Afraid of[C] commitment, super unstable
They're lovely[Dm] now, just wait 'til later
Dying their[F] hair blue (Mmm)
Shit out here is getting[C] scary (Woo)

[PRE CHO]
But[C] I want, I want, I wanna[Dm] love me right
Don't want you[F] on my mind (I don't)
Hoping for[C] change (Ah)
[C]I want, I want, I wanna[A#] love me right(Yeah)
Not getting[F] sleep at night
(No, I'm not, no, I'm not)
Hoping for[C] change
'Cause I like (Uh)

[CHO]
[C]Guys with big lips that treat me like shit
That[Dm] only want my hips when it's convenient for them
[F]People I can fix that leave when they're good again
I keep[C] falling for boys and mistaking 'em for men
Mistaking 'em[Dm] (I like them)
Mistaking 'em[F] (I like them)
I keep mistaking 'em for[C] men (Ah)

[OUTRO]
It's a[C] sad day when your papa sees you cry
Over yet[Dm] another guy, add another tally line
That's about[F] five that he can beat down
[C]If he sees 'em in the street now

Falling For Boys by Julia Michaels youtube

Julia Michaels : (Album) Inner Monologue Part 2

  1. 17
  2. Body
  3. Work Too Much
  4. Hurt Again
  5. Priest
  6. Fucked Up, Kinda
  7. Shouldn't Have Said It

About Song

Falling For Boys is 2nd track for album Inner Monologue Part 2, sung by Julia Michaels. Song lyrics written by Julia Michaels. Song Produced by Benjamin Miller. Falling For Boys is released on 28 June 2019 by Universal Music Group.